פרסום קמפיין משפיעני רשת או אושיות רשת - עסק רווחי או שיטה שחולפת?
האם גם אתם נתקלתם ב"יוטיוברית" נלהבת שמתאפרת בכל מיני דרכים ותוך כדי מספרת לכם על מוצרי ה"ביוטי"?
מחקרים מראים שהקשרים הנוצרים בין אושיית רשת לבין קהל העוקבים שלה משפיעים באופן ישיר ועקיף על החלטותיהם כצרכנים, מאחר וההמלצה שלהם על מוצר מסוים נתפסת כאמינה יותר, מאשר "סתם עוד איזה פרסומת". זהו טבעו הבסיסי של האדם לסמוך על המלצתו של אדם מוכר בין אם זה חבר, קרוב משפחה או אפילו… ידוען.
שיווק משפיענים, האם זה אפקטיבי?
לא בכדי הם נקראים "מובילי דעת קהל". בלוגרים, יוטיוברים, אנשי תוכן באינסטגרם ובפייסבוק הם "מיני סלבס" המתמקצעים בתחום מסוים ויש להם עשרות ואפילו מאות אלפי עוקבים פרטיים וקהילות של מתעניינים באותו התחום בין אם זה קוסמטיקה, אופנה, טכנולוגיה או מזון. החברות הגדולות כבר הבינו את הפוטנציאל וכיום מדובר בשוק שמגלגל מיליוני ש"ח בשנה.
הם יוצרים תוכן אותנטי, מקיימים אינטראקציה עם הקהילה שלהם, יוצרים סטוריז, מפיקים סרטוני תדמית בעודם משתמשים במוצרים, וכך מייצרים תחושת אמינות ויוקרה בקרב העוקבים שלהם.
למה לעסקים קטנים משתלם לעשות פרסום משפיעני רשת באינסטגרם/בפייסבוק/טיקטוק?
כי אנשים אוהבים לקנות ושונאים שמוכרים להם. הם רוצים המלצה ממישהו שיש לו ידע בתחום והתנסה במוצרים.
כי עולם הפרסום המופלא באינטרנט נותן לכולם הזדמנות להגיע לקהל רחב של לקוחות פוטנציאליים חדשים באופן ישיר וממוקד.
נכון, ישנן אושיות רשת מפורסמות שפרסום דרכן עולה לא מעט כסף, אבל לפעמים ככל שהאדם מפורסם יותר כך גם האמינות שלו יורדת בעיני הקהל. ישנם משפיענים שאולי קצת פחות מוכרים ואמנם לא יוצאי תוכניות ראליטי, אבל יש להם קהל עוקבים נאמן ודעתם נחשבת למאוד מקובלת.
כיצד עושים את זה נכון מול המשפיענים?
- בחירה מושכלת של המשפיענים לפי קהל מעריצים ותחום התמקצעות
- בחירת פלטפורמה שיווקית מותאמת לאופי קהל היעד של העסק facebook, Instagram , tiktok, linkedin, twitter
- יצירת בלעדיות של המשפיען כלפיי המוצר שלכם
האם שיווק משפיענים מתאים לעסק שלכם?
לשיחת יעוץ ללא עלות, השאירו שם ומספר טלפון או חייגו עכשיו 072-3712385 או השאר פרטים ונחזור אליכם